Første innlegg

Hei, Leser!
Mitt navn er Vegard Kirkevold, og jeg går grunnskolelærerutdanning for 1. til 7. trinn ved Høgskolen i Vestfold avdeling Bakkenteigen. Jeg startet på min utdanning høsten 2010, og er ferdig utdannet lærer våren 2014. Utdanningen jeg tar består av flere enkeltfag og pedagogikk, samt relevante kurs og temaforelesninger. Fordelingen av fag ser slik ut:
1. semester: Norsk (15/60 stp) og PEL (15/60 stp)
2. semester: Norsk (30/60 stp) og matematikk (15/30 stp)
3. semester: Matematikk (30/30 stp) og PEL (30/60 stp)
4. semester: Engelsk (30/30 stp)
5. semester: Norsk (45/60 stp) og PEL (45/60 stp)
6. semester: Norsk (60/60 stp) og PEL (60/60 stp)
7. semester: ett eller to valgfag (30 stp). Alternativt: Internasjonalt semester
8. semester: Ett eller to valgfag (30 stp). Alternativt: Internasjonalt semester

Funksjonen til denne WordPress-siden er å bedre organiseringen av arbeid, og optimering av egen læring. Siden kan være mangelfull fra 1. til 4. semester, men vil bli tatt mer aktivt i bruk fra og med 5. semester. Materiellet som legges ut på denne siden vil i hovedsak være selvskrevne faglige oppgaver, refleksjoner og temasider. Jeg vil benytte meg av kilder til de stedene jeg har hentet informasjon, og håper du vil gjøre det samme om du bruker deler av tekstene på denne siden til eget bruk.

Vær oppmerksom på at de tekstene som legges ut her blir vektlagt forskjellig, noe som kan føre til at enkelte tekster fremstår som mangelfulle eller faglig svake. Vær også oppmerksom på at jeg er en student under utdanning, noe som vil si at jeg ennå har mye å lære, derfor vil det påvirke kvaliteten på tekstene, spesielt de eldste.

Har du noen spørsmål kan du kontakte meg via mail: Vegardree.kirkevold@student.hive.no

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

